Alexander Skarsgård

Igår var jag ut med några kompisar på en liten barrunda. Det slutade med att jag och en killkompis hamnade på krogen. Vi hade skit kul, vi dansade och shottade! Medans vi står och dansar så går det en kille förbi mig, jag vänder mig om efter han och tänker "hmm vart har jag sett denna snubbe?". När jag tittar en extra gång så ser jag att det är  Alexander Skarsgård!

Jaja han är väl inte någon jätte stor kändis men jag tycker att han är hur bra skådespelare som helst. När jag var liten brukade jag frenetiskt följa Vita Lögner och då, mina vänner, var jag jätte kär i Alexander!! Jag hade små posters på han upphängda på mina väggar. Så ni kan juh förstå hur chockad jag blev när karl bara dyker upp ur ingenstans haha!

Jag blev dock lite besviken för att han såg så sliten ut med världens påsar under ögonen. Plus att han var ständigt omringad av en massa små tjejer som klängde på han och blängde på alla andra tjejer som råka titta åt hans håll. Det var lite avtändande. Men men det var ändå lite skoj att få se honom i verkligheten :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0