Det lilla äcklet!

Idag är det fint väder, och när det är fint väder blir man lite pilsk. I alla fall jag! Har till och med fällt lite snuskiga kommentarer här och där så min tjejkompis har bestämt sig för att kalla mig för det lilla äcklet från och med nu. Så jag har kommit fram till att jag vill ligga idag =)...måste bara hitta någon som vill ligga med mig. Lite svårt det där med tanke på att jag är bakis, trasig och luktar svett. Det värsta är att jag inte orkar göra något åt saken. Men jag ska ligga!! Det kanske går om jag lyckas hitta någon stackare som är så full så han inte vet bättre...men då är risken att han inte får upp skiten! Hatar det där, man flörtar och bygger upp en spänning och tänker på hur bra sexet ska bli och när man väl kommer hem så får han inte upp den...druckit för mycket.

Ok, back to topic, om jag kanske duschar och fräschar till mig så kanske jag lyckas hitta någon. Jag vill juh inte ha vem som helst utan någon som jag helst vill kolla på dagen efter och tänka för mig själv...WELL DONE! Jag tänkte att jag skulle få leka av mig och fjanta runt lite innan skolan sätter igång på riktigt, för sen är det bara plugg som gäller.

MEN IDAG...IDAG SKA JAG LIGGA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0