Herr Vibrator!!

För ett par år sedan när jag hade pojkvän så fick jag för mig att jag skulle inhandla en vibrator för att krydda till sexlivet lite grann! Så jag och en vän gick ner på staden och besökte kära gamla lusthuset för att kolla in utbudet av vibratorer =) Vi hittade en varsin vi tyckte var passande för dess syfte och slog till! När min pojkvän väl var och hälsade på mig var saker och ting inte så bra emellan oss, tiden passerade och efter inte så lång tid så gjorde vi slut. Vibratorn låg där i lådan vid min säng och samlade damm. Den har legat där i sin ensamhet, har används en helg då jag hade sexmaraton med snubbe (den historien kan jag ta en annan gång).

Hur som helst, ganska nyligen så hade jag en kille över här hos mig. En kille som jag var ganska intresserad av och som jag hoppades få till det med!  Vi låg i min säng o pratade, vi hade inte gjort någonting, när han plötsligt frågar om han får titta i mina lådor i nattduksbordet som jag har vid sängen. Han var nyfiken och tyckte att man kunde få reda på mycket om en person genom att titta i deras lådor. Jag som totalt hade glömt bort Herr Vibrator sa juh självklart  "Javisst titta på du". Jag tänkte att det enda pinsamma jag kunde tänkas ha där var mina riktigt fula glasögon som jag enbart har på mig när jag är ensam. Killen öppnar upp första lådan, tittar runt lite och stänger igen den. Han öppnar upp andra lådan, tittar runt lite, plockar upp vibratorn, vänder sig mot mig och säger  "Vad är det här??" med världens mest nöjda min!!

Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, höll på att skämmas ihjäl!!!  Så frågar han juh självklart "Hur ofta har du kul med denna??" och ler som faaan! Jag försökte förklara varför jag hade köpt den osv men han trodde inte på mig. Nu tror han att jag ligger och tar på mig själv hela dagarna lång med en vibrerande sak mellan benen! Men det gör jag juh inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0