Ny dag....nya krafter!

Ok nu är jag vaken. Jag är trasig och bakis idag. Det var roligt igår...ok det var väl inte sååå roligt igår men det dög. Jag vart väl lite för känslig in på små timmarna märker jag nu av mitt tidigare inlägg. Jag vet inte om det var fyllekänslor eller om det var äkta känslor jag hade igår natt. För du ser jag har en tendens att förneka och tränga undan det jag egentligen känner. Så oftast vet jag inte riktigt hur jag känner tills det verkligen kommer till kritan.

Jag nämnde tydligen en viss kille med en viss tjej igår, jag hatar honom men jag hatar henne ännu mer! Han är en mesig toffel och hon är en ful gris häxa!! Hhahaha ok va skönt det var att få säga så där....jag tycker juh inte så egentligen men va skönt att få skriva ner det!

Om sanningen ska fram så bryr jag mig fortfarande om honom, hjärtat slår fortfarande ett extra slag varje gång jag ser honom. Men tyvärr så lämnade han mig för en annan. Hon är en petit , blond, liten sak (som faktiskt inte är särskilt snygg). De har denna sommar varit utomlands tillsammans och ska flytta ihop nu. Det är visst allvar mellan de, jag trodde inte det från början. Men de är visst jätte kära, för de kramades och pussades konstant igår kväll och jag ville gå fram och kräkas på hennes skor!! Hahaha nej det ville jag inte...eller??

Hur som helst! Jag vill inte att någon ska tro att jag är besatt av denna karl och inte kan gå vidare. Jag har gått vidare, flera gånger om faktiskt men det är något speciellt med honom. Är jag full och stöter på honom med hans nya tjej så blir jag som sagt lite knäpp. ÄH!! Solen skiner idag och tänker ta min IKEA solstol och steka lite i solen för en sak är ialla fall säkert! Jag är brunare och väldigt mycket snyggare än henne hahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0