Lustfyllda stulna stunder...

Har ni någonsin vart tvungna att hålla ett förhållade hemligt? Ingen får veta! Allt är hemligt och spännande. Det är tabu...du får inte men det känns så jävla bra!! Man träffas på hemliga och gömda platser som ingen vet om. Man stjäl en kyss eller två när ingen ser och slänger en suktande blick när alla tittar bort...

Jag har haft två sådana...så jävla underbart och spännande...löjligt spännande! Vi ville bara inte att någon skulle veta och det visserligen med rätta. Jag saknar de heta mötena som vi hade i hemlighet...sexet blir sjukt hetare och råare när det är en smutsig liten hemlighet! Lustfyllda stulna stunder...



Kommentarer
Postat av: Carro

Hur länge varade dessa hemliga förhållanden, måste väll bli jobbigt i längden, eller? :P

2008-12-15 @ 20:33:48
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

nej de varade inte såå länge för det är precis som du säger...det blir jobbigt om det går för långt. Det ska absolut inte vara känslor inblandat heller för när man tycker om någon så vill man visa det för hela världen. Nej det ska vara tillfälligt och handla enbart om sex!

2008-12-15 @ 20:37:39
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Muppen

Jag vill också ha ett sån smutsig affär, låter ju sjukt härligt ;) Jag är så trött på F just nu och hans tråkiga existens, bah!

2008-12-16 @ 03:21:59
Postat av: tallica

Hahahah men stackars lilla F!!

2008-12-16 @ 21:27:43
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0