Hjälp mig!!!!

Ok jag har blivit besatt! Inte av en demon men av den här karln...Vakten! Jag måååste ha honom jag bara MÅSTE!! Det finns inget annat alternativ och så är det bara. Jag blir nöjd om jag bara får ett hångel men helst av allt så vill jag ha honom en hel natt för mig själv!! Jag vill verkligen det...verkligen verkligen vill! Jag har bestämt mig! Sen så tyckte jag att det kanske var dagt att informera honom om det nya läget! Så jag skickade ett meddelande till honom:

"Jag har bestämt mig! Jag ska träffa dig innan jag åker. Även om det bara blir en gång och om jag måste tvinga dig. Det är bestämt!"

Så nu är det gjort och jag bryr mig inte om jag gör bort mig eller vad han kommer tycka om mig. Jag kan inte sluta tänka på honom! Om jag inte gör det här så kommer jag att ångra mig väldigt mycket! Jag hatar att behöva tänka "tänk om" så jag ska göra allt för inte behöva känna så i framtiden!

Ok nästa steg är att föreslå att vi ska träffas. Jag behöver nu hjälp från er!! När ska jag höra av mig och vad ska jag föreslå att vi ska göra. Tänk på att jag har max två veckor kvar här så jag måste agera snabbt!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - du är sååååå grymt cool!!!

Lycka till!!!!

2008-12-08 @ 17:00:18
Postat av: Carro

Det var ju han som bad om ditt nr, så han trånar nog efter dig på samma sätt som du trånar efter honom ;) Kör hårt, hör av dig på onsdag och föreslå nått till helgen.. eller också hör du av dig ikväll och föreslår en öl på onsdag ;P Sen säger jag bara (sådär lite löjligt) "Go Girl"... haha

2008-12-08 @ 17:15:48
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahahaha ni är juh så jävla bäst!!

2008-12-08 @ 19:09:01
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Malin

du är fan för härlig!

älskar din blogg, fast man ej vet vem du "är", hah :D

2008-12-08 @ 22:02:37
URL: http://malinlinner.blogg.se/
Postat av: tallica

haha tack tack!!

2008-12-08 @ 22:23:39
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0