Im Back Bitches!!

Ok nu har jag vart borta i flera och flera dagar!! Jag har nämligen flyttat! Yes jag har packat ner alla mina värdelösa saker och tryckt in de i världens minsta rum hemma hos mina päron. Här får alla mina saker bo medans jag är i Italien. För varje dag som går så får jag mer och mer ångest och vill inte flytta. Jag brukar bli så inför stora förändringar, tänker mycket på varför i hela friden jag valde att göra så här?? Men men nu är det gjort och jag ska dra...får se hur det blir när jag kommer tillbaka för det snurrar som fan i min skalle just nu.

Mycket av att jag inte vill dra just nu är för att jag har typ börjat träffa en kille. En man som jag möjligtvis skulle kunna (hör och häpna folket) skulle kunna bli kär i!!!! Jag...tallica som inte ens tror på kärlek skulle såååå kunna bli kär i den här karln!!! Nåt fel på universum just nu...

Hinner inte riktigt berätta om honom men ni vet redan vem det är ;) jag lovar att berätta alla detaljer i nästa inlägg!! Pussar alla fina!!

Kommentarer
Postat av: Muppen

Kom hem ='(

2008-12-24 @ 00:13:51
Postat av: tallica

FAN VAD JAG VILL!!!!

2008-12-24 @ 00:23:31
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Enjoy Italy!!

Om killen är värd din kärlek kommer han att vänta :-)

2008-12-24 @ 09:27:03
Postat av: tallica

ja hoppas det...

2008-12-24 @ 13:52:55
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0