Jag ångrar mig...

Va fan gjorde jag igår kväll?? Jag vart nog riktigt full...asså riktigt full! Jag grät tror jag...ja det gjorde jag nog. Det var sista festen med föreningen för mig och jag vart väl liiiite för sentimental. Det hela slutade med att vi stod och kramades allihopa och grät i en liten böghög...

Fan vad jag kommer att sakna det här stället...det här livet. Mitt huve bultar efter allt öl igår men jag antar att det är bra. Jag hade väldigt roligt. Imon så ska jag ha min avskedsfest. Ska göra mitt bästa för att inte börja gråta som jag gjorde igår. Jag vet redan att det är kört...kommer totalt fucka upp mitt smink! Jag intalar mig själv att det är bra att jag drar, det var juh ändå mitt val...

Jag ångrar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0