Jag saknar...

Fan vad många det är som jag saknar just nu!! Jag saknar mina vänner som faaan. Saknar att bara hänga med de och göra absolut ingenting. Saknar att bara dega och prata om sex och pojkar hela dagarna lång med de! Jag saknar min korridor, mitt rum och mitt äckliga kök! Jag saknar min säng som jag nu sålt för den fick inte plats hemma hos päronen. Jag saknar att bara kunna öppna fönstret och ta en cigg. Jag har nu inte rökt en enda cigg på fem dagar!!! Jag saknar att maxa min musik och skutta omkring i mitt rum som en fucking retard! Jag saknar att ha min dörr öppen och höra vem det är som kommer in genom porten...en av mina vackra tjejer!

En sak trodde jag inte skulle hända på så kort tid men jag saknar faktiskt Vakten...han har verkligen varit så sjukt underbar. Fått mig att bli en liten och pinsam fjortis igen! Jag saknar honom också...



Kolla bara va patetisk jag är just nu...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Visst är det sååå skönt ibland, att bara vara så patetisk och känslosam :-)

Så jävla skönt att tycka lite synd om sig själv.

Såklart du kommer att sakna en massa!

Men du kommer ju att få en massa coola upplevelser också! En massa nya kompisar, en massa nya galna erfarenheter.

Och de gamla vännerna kommer ju att finnas kvar=)

Ni kommer ju att ha buskul igen!!!



Party on!!!!

2008-12-26 @ 20:30:57
Postat av: Nudel

Jag saknar dig med min älskling!

2008-12-27 @ 00:39:33
Postat av: Muppen

Ja, jag sitter ju i huset med de äckliga köken osv och jag saknar DIG =( Är så tomt här hemma utan mina tjejer...helt värdelöst liksom... gråta

2008-12-27 @ 19:18:03
Postat av: tallica

I LOVE U!!!

2008-12-28 @ 18:15:09
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0