Jag skiter i!!!

Min näsa rinner som om nån borrat upp ett hål, ögonen är röd sprängda som en knarkares! Jag har ont i varenda cell i kroppen och kan knappt stå på benen! Men vet ni vad mina vänner??? Jag skiter fullständigt i att jag har knapprat piller hela dagen och är döds sjuk. Jag tänker gå ut ikväll och slå klackarna i taket som aldrig förr!!! Det är min sista kväll här och jag tänker inte ligga hemma som ett ruttet jävla russin och svettas! Nej minsann! Jag ska stå som en Mallorca tant på dansgolvet och svettas!!!

Dör jag så får jag väl göra det! Puss på valfri plats!!! 

Kommentarer
Postat av: Muppen

Fan va roligt vi hade ikväll min fina! =D Jag kommer sakna våra feel-like-a-rockstar kvällar under uppsikt av vår favorit-DJ på vår favoritklubb ;)

2008-12-21 @ 03:07:58
Postat av: Thomas

Hoppas att du hade så där grymt härligt kul =)



och lycka till med resan till Italien!! När åker du?

2008-12-21 @ 09:41:38
Postat av: Thomas

Ville egentligen bara önska dig en riktigt god jul!!!! hoohoohoo

2008-12-23 @ 20:00:10
Postat av: tallica

Muppen: har alltid så jävla kul med dig min vackra!! kommer sakna våra kvällar sjukt mycket asså!!!



Till Thomas och resten GOD JUL!!

2008-12-23 @ 22:28:10
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0