Känner mig desperat...

Ibland kan jag känna mig så sjukt desperat. Igår kväll var en sådan kväll. Jag är verkligen inte det men det känns ibland att jag beter mig som en desperat gammal hagga som till varje pris ska få en yngling! Igår kväll var jag nästan helt nykter, var ner på stan med en tjej kompis och tog en drink. Det var ganska trevligt faktiskt. Det som var mindre trevligt dock var att jag var träffade på för många killar jag haft det ihop med på ett eller annat sätt. Jag är inte lösaktig men jag har levt ett liv där jag träffat killar. Eftersom jag lätt tröttnar coh oftast bara utnyttjar killarna så går jag vidare väldigt snabbt. Igår kväll träffade jag på 4 killar jag vart involverade med. I fredags var det två andra...

Detta blir sammanlagt 6 stycken...har legat med 4 av de och detta har vart utspritt över ungefär 2 år.  Alla dessa var på samma ställe och det kändes så himla skumt. Vid ett tillfälle så stannade jag upp och blickade ut över stället, såg dessa grabbar och funderade lite över vad de egentligen tycker och tänker om mig...

"Där är hon den där jävla desperata haggan..."

Jag undrar om de tycker så. Jag har vart snäll mot några av de och betett mig as skumt mot andra. Usch jag vet verkligen inte vart jag vill komma med det här men det känns skumt idag...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Dont even go that way!!

Killarna är förmodlingen jävligt ledsna och besvikna på sig själva, över att de hade chansen tillsammans med dig, men brände den!

Eller så är det oerhört glada över förmånen att få vara tillsammans med dig ett tag!!



Och alla kommer ihåg dig med värme, glädje och kärlek!!

Tro mig, lita på mig.... trots allt, jag är ju kille :-)



Och begreppet "desperat hagga" är det inte nån som ens för ett ögnblick tänker på!!!!! Never, ever!!!



2008-12-14 @ 21:39:12
Postat av: tallica

tack thomas =)

2008-12-14 @ 23:36:54
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0