Så jävla fjortis!

Jag är inte en romantiker, har varit det en gång i tiden men inte nu längre. Jag tror inte på romantik och hela det tjaffset...tycker egentligen att det är ganska överskattat. Det hela känns för löjligt och så jävla fjortis. Jag har fått för mig att en kille som vill uppvakta en med rosor och choklad och smör musik gör det enbart för att komma innanför trosan på en. Har nästan fått för mig att killar som ger en komplimanger och så bara ljuger för att de återigen vill innanför trosan på en. Vet inte riktigt varför jag totalt har tappat tron på det manliga könet. Eller jo jag har mina aningar om varför men det kan vi ta en annan gång.

Men vad gör man då när man träffar en man (observera att jag skriver MAN och inte kille) som genuint verkar vara en gentleman som tror på allt det där? En man som tror på att mannen ska uppvakta kvinnan och behandla henne som sin gudinna?? En man som ger en komplimanger och av vad jag har bedömt än så länge verkligen verkar mena det?? Jag som anser mig själv som realistisk och enormt rak på sak har lite svårt för att ta in allt det här. Jag har svårt för att hålla mig från att säga:

"Nääe fan va gay....nu får du väl ge dig hahaha!"

Men så kan man väl inte säga?? Det skulle juh självklart vara så typiskt mig att slänga ur mig en sådan kommentar när stackarn tänder ljus och ger mig en ros samtidigt haha! Jag får nog vidga mina vyer lite och inte tycka att allt som är fint är gay...eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0