Usch

Jag tycker att ni alla ska stanna upp och ha en tyst minut för stackars lilla mig.... Det känns som att jag håller på att bli sjuk! När jag blir sjuk så kommer det över ett par timmar bara. Hela dagen idag har jag känt mig hur pigg som helst och mått bra men de senaste två timmarna så har jag kännt mig svag som faan! Det värker lite grann i alla musklerna och jag känner mig kraftlös....

Jag känner igen dessa symptom och vet att jag kommer att få en kraftig feber nu under natten. Har iallafall tatt två alvedon och hoppas nu på att det tillsammans med en god natt sömn ska hindra att jag totalt dör! Tänk på stackars lill mig nu!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Krya på dig.

Skickar lite "tyck-synd-om" och ompyssel :-)

2008-12-18 @ 08:55:14
Postat av: tallica

så snäll du e Thomas

2008-12-18 @ 20:29:51
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0