Varför är du förlovad???

Är det fel att sukta efter någon som är förlovad??? Jag har gjort det idag...eller jag började med det i slutet av sommaren när jag träffade en kille som jag blev sjukt förtjust i. Nämligen Mr J, finns ett par inlägg under kategorin The Boys för er som vill läsa. Vi flörtade vilt och var millimeter ifrån att besudla varann varje gång....sen så erkänner han att han är förlovad!!!! Jävla fanskap!!! Han är smart den dära kotten, han får mig att bli betuttad sen så nämner han bara så där att han är förlovad.

Any hoos så träffade jag på honom idag och fyyyy faaaan jag hade glömt bort hur mycket jag tyckte att han var snygg!! Jag hade glömt bort hans stora muskulösa armar och solbränd var han också. Han har nämligen varit utomlands...säkert med sin tjej den lilla kuksugaren. Nej jag är inte alls bitter!! Inte alls bitter över att jag har bara haft en enda riktig romantisk ögonblick och det var med den åsnan! När jag ser honom så tänker jag bara på en sak han sa till mig...eller sa till sin kompis när jag stod bredvid:

"Kolla på henne...visst är hon vacker? Visst är hon sjukt vacker? Den här tjejen är perfekt, hon har allt. Här har vi drömtjejen! Och har du sett hennes ögon? Kolla på hennes ögon. Hon har världens vackraste ögon..."



Kommentarer
Postat av: svar:

det är mkt kortare ungefär 15 centimeter och sen så tonade jag håret för ungefär 4 månader sen till brunt och det sitter fortfarande kvar men är på väg bort. lägger in en bild snart på hur håret ser ut nu :)

2008-12-01 @ 21:22:56
URL: http://jennnnnnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0