Booty Call!

Tidigare ikväll så kände jag mig lite pilsk :) så jag tänkte att ett meddelande till herr McGills var på sin plats. Jag skickar då ett mess till honom där jag skriver att jag vill en sak. Han ringer upp mig och undrar vad det är för sak jag vill. Exakt så här gick samtalet till:

McGills: Vad är det för sak du vill?
Jag: En grej...
McGills: Är du på tjocken??! (gravid)
Jag: Nej! Nej...noooo..nej nej...det här är ett Booty Call!
McGills: Ett vad?
Jag: Booty Call!
McGills: Pulka??
Jag: Nej! BOOOTYYY CAAALL!
McGills: Aha...är det telefon sex? Jag är hos mina föräldrar och äter...
Jag: Nej skippa telefon och ta det sista ordet...jag tänker dyka upp utanför din dörr naken!
McGills: Aha oj haha oj jaha....jaa öhm jag förstod inte riktigt vad du menade hehe...
Jag: Nej jag förstod det...
McGills: Oj jag är inte van vid att man pratar med mig på ett sånt här modernt sätt hehe
Jag: Nej jag märker det...men synd att du är hos dina föräldrar da
McGills: Ja annars hade det varit jätte mysigt! Kan inte du göra det här igen en annan dag när jag förstår?
Jag: Jo det kan jag nog göra...så nästa gång jag ringer och säger att det är ett Booty Call så vet du vad jag pratar om!
McGills: Ja absolut!

Han hade ingen aning om vad ett Booty Call var, för det första och för det andra, så hade han med tanke på reaktionen aldrig fått ett eller ringt ett. Stackars oskyldiga lilla pojke som hamnat i klorna på pilska, brunstiga tallica! Jag ska visa pöjken saker han aldrig vart med om och få honom att tänka på mig varje gång han blir kåt!


Kommentarer
Postat av: Muppen

You should check my blog, fucker! Haha!

2008-11-25 @ 04:12:22
Postat av: Thomas

:-)

Stackars oskyldiga lilla pojke, som hamnat i dina händer.... han kommer att sluta som din egen lilla toy-boy. som du plckar fram, eller ringer till, när du har lust....

haha - och han kommer aldrig fatta vad som har hänt :-)

Men... är du verkligen säker på att han inte är värd att bli din pojkvän?

2008-11-25 @ 07:48:56
Postat av: tallica

Jag skulle säkert ge honom men för livet om han blev min pojkvän...han är för snäll. Jag har en tendens att vara lite elak vid minsta tecken på svaghet, hans svaghet är att han är så oskyldig och omtänksam...hehe

2008-11-25 @ 13:01:49
Postat av: Kim

Yes, så underbart skönt med massage. Men idag har jag grymt ont efter att ha fått min rygg tillfixad.

2008-11-28 @ 14:24:15
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0