Dagsljus

Nu är det dag igen, dags att gå till skolan igen. Jag kommer juh att träffa på alla jag festade med igår. Det känns så konstigt att se alla jätte uppklädda och bra salongsberusade igår och sen se de idag, nyktra och stela som en grå vägg hehe. Man märker så lätt vilka som behöver alkohol för att kunna slappna av och våga föra en konversation. Men inte jag inte...jag är lika sprallig full som nykter...fast idag är jag faktiskt lite bakis så jag blir nog lugn.

Hmm vore skönt med lite bakis spoon...om jag minns rätt så pratade jag med herr McGills igår. Jag är inte riktigt säker men jag tror det (full). Ska nog ringa han lite senare och testa det här med Booty Call igen ;)




Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja - nu har du ju lärt den oskydlige gossen vad ett booty call är ;-)

haha - han kommer att uppskatta allt du lär honom!!!

2008-11-27 @ 13:59:58
Postat av: sandra

vad mys:)

2008-11-27 @ 15:56:26
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0