JAG ÄLSKAR INTE!!!

McGills skulle komma hem till mig och kolla på film igår kväll. Men så lyckades han locka över mig hem till honom istället...han använde jordnötsringar som bete! Han kom och mötte mig eftersom det var mörkt och läskigt ute! Vi hade det jätte mysigt och älskade vilt hahaha! JAG ÄLSKAR INTE!!! Jag har sex eller knullar!!! Sist jag älskade var flera år sen och jag tvivlar att det kommer att hända igen.

Hur som helst så tyckte jag att det var lämpligt att informera pojken om att jag flyttar ganska snart så att han inte förväntar sig något. Jag tror inte att han gör det men ändå, bra att ha det sagt! Måste dock säga att han är verkligen mysig och otroligt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0