Jag har träffat en pöjk!!

För nån vecka sedan var jag på en pub med några kompisar. Där träffade jag en kille som jag omedelbart fattade intresse för. Vi kan kalla honom för McGills. Först nu nyligen så vågade jag ta reda på hans nr och skicka ett mess till han. Jag tycker att jag har varit jätte modig som vågade göra det!! Han vart jätte glad och ville väldigt gärna träffas :)

Så igår natt mina vänner så fick tallica det väldigt bra!! Han är jätte trevlig, söt och lite rolig faktisk men oj vad han är bra i sängen!! Jag vet att det är lite dumt att träffa en pöjk strax innan jag ska flytta men jag har inte riktigt planerat att gifta mig med honom. Fast jag råkade fria till honom medans vi hade sex för att det var så jävla bra!!! Hahaha han kan vara bra att ha vid sidan om när man vill mysa eller kanske ligga lite :D

Vi ska träffas ikväll oxo o mysa med en film...så jag måste panik städa lite nu :S


Kommentarer
Postat av: Thomas

Kärlek är inte alltid smart ;-)

Men det är så mycket värt det ändå!!!



Du gör så rätt - ta det lugnt så får ni se vart det hamnar. Grym sex är ju en lysande början!!!



2008-11-09 @ 18:24:23
Postat av: tallica

Alltid lysande med grymt bra sex!

2008-11-09 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0