Jag skäms...

Ikväll var jag ut på krogen. Jag drog ganska tidigt för att det var så himla tråkigt och jag var helt nykter. Jobbigt och vara nykter när alla andra är jätte fulla. Så jag gick till McDonalds för att jag var så himla hungrig. När jag står i kön så står det en kille bakom mig och är hur jävla full som helst. Han var så jäkla dryg och full, hade ingen balans alls och höll på och ramlade över mig hela tiden. När det blev min tur att beställa så höll han på och dryga sig ännu mer och ville beställa före. Så jag lät honom göra det och dessutom så lät jag honom betala för min mat. Men på vägen hem så tänkte jag lite. Han var juh som sagt jätte full och hade han varit nykter så hade han aldrig någonsin betalat min mat. Det känns som att jag utnyttjade honom när han var så full. Usch jag skäms ganska mycket just nu för jag gör inte sånt. Jag var bara så himla irriterad när han höll på och ramla över mig hela tiden så jag tyckte att han skulle få betala min mat på grund av det.

Om jag ser honom igen någon gång så ska jag köpa mat till honom!

Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - killen var ju packad och dryg! Att betala din mat var väl det minsta han kunde göra för att be lite om ursäkt för sig själv!!

Bra att du tar för dig =)

du ska inte skämmas, var stolt istället!

2008-11-15 @ 08:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0