Mannen med bullen!

Herr McGills ringde för en stund sedan. Jag vart glad :)...väldigt glad. Han är så enkel att prata med, så enkel att bara vara med. Jag tyckte att det vara elakt av honom att lura hem mig för nån dag sedan genom att fresta mig med bullar när jag inte fick nån. Så han har lovat att jag ska få bullar med saft nästa gång vi ses. Och så frågade han om vi kunde hitta på något snart. Jag hoppas att han menar om vi kan ligga snart för jag tycker nämligen väldigt mycket om att ligga med honom hahaha!

Det finns dock ett problem! Jag tycker om allt jag har sett av honom hittills. Han är sjukt snäll, rolig, ganska underbar och sen så har vi den perfekta snoppen. Det kan finnas en risk för att jag kommer att tycka om honom liiite för mycket. Meningen är juh att vi bara ska ligga med varandra...ha passionerat bra jävla sex! Det är verkligen ingen idé att börja tycka om honom  nu när jag ska flytta...ut ur landet.

En smart tjej hade slutat träffa honom för att förhindra att känslor uppstår men jag har aldrig påstått att jag är smart...





Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, du vet väll att sex blir så mkt mer intensivt med lite känslor i spelet ;) Vart ska du flytta??

2008-11-20 @ 00:01:55
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Carro

Står det någonstans nått om dig, ålder, bor, fritid? nått..? :P :)

2008-11-20 @ 00:08:23
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

om sexet blir bättre än vad det är nu så kommer det att bli grov överhettning hahaha



nope det står inget som kan avslöja min identitet, det är en anonym blogg därav alla smaskiga detaljer om mitt privatliv och innersta tankar ;)



jag flyttar till italien strax efter nyår :)

2008-11-20 @ 00:12:37
Postat av: Thomas

kan du inte se på Italien som ett bra test?

Om det funkar för er två, även när du är därnere, så är det ju bara att boka tid i kyrkan, skaffa radhus och Volvo :-)

Eller åtminstone att "bli ett par" och ha härlig, grym sex varenda natt och varenda morron :-)

2008-11-20 @ 07:07:35
Postat av: tallica

nej usch det törs ja inte! vet inte om jag kan ha sex med en och samma kille "livet ut" haha

2008-11-20 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0