Moonlight!

Nä nu har jag fått nog av min uppsvällda snoriga näsa! Jag nyser var och varannan sekund, det rinner från mina ögon som även svider! Usch jag är verkligen ingen vacker syn just nu haha!

Min underbara vän D har lånat mig en skiva med  serien Moonlight på. Serien handlar om vampyrer, de flesta har sett eller hört talas om den. Jag har juh någon skum förkärlek för vampyrer...vill typ vara en hehe! Jag skulle då bita er alla! Zååå planen nu är att hoppa in i duschen för att jag är jätte äcklig och luktar lite grann. Sedan så ska jag krypa ner i sängen med datorn som sällskap och Moonlight på i dvd:n...vill du göra mig sällskap??


Kommentarer
Postat av: Thomas

Anytime ;-)

2008-11-20 @ 18:55:20
Postat av: tallica

Bra att veta ;)

2008-11-20 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0