My Birthday!!

Jag fyller år idag!!! Hipp Hipp Hurra för mig!!! Nu är jag 23 år gammal men självklart så känner jag mig fortfarande som fjorton år....jag beter mig iallafall som om jag vore fjorton =) !!

Jag har nu i ett par dagar sprungit fram och tillbaka för att förbereda den stora festen jag ska ha ikväll. Allt är färdigt, ska bara sminka mig sen så är jag också färdig! Ikväll ska jag bli full och då jävlar ska det flörtas och dansas som aldrig förr! Jag rapporterar in som vanligt imon!

Ha världens bästa lördag!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Pukor, trumpeter och fyrverkerier :-)



Grattis på fördelsedagen!!!!



2008-11-02 @ 10:08:30
Postat av: tallica

Tackar Tackar!!

2008-11-04 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0