Orka vara fredag!

Ja det är visst fredag idag. Normalt folk skulle säkert umgås med vänner, pojken eller supa ner sig på en krog men inte tallica. Nej nej hon sitter hemma...nyvaxad och ensam. Jag hade planerat att ligga och skeda med herr McGills men icke!! Den lilla tomten trodde att jag skulle ut och festa ikväll så han ska äta middag med sina föräldrar. Orka vara så gullig mot sina päron och så elak mot stackars lilla mig?? Jaja jag vet att jag är en aningens bitter just nu. Hur som helst så ska vi eventuellt, kanske...perhaps träffas imorn istället. Men problemet är att jag redan lovat bort mig till tjejerna, vi ska tydligen dricka och ha oss. Får se hur det där blir...

Jag måste ha i åtanke att inte göra upp planer med folk utan att veta om de ens kan eller vill för den delen...man blir bara besviken annars! Fan va gött det hade varit med lite ligga nu...

Kommentarer
Postat av: Carro

En liten nyfiken fråga, han McGills... Hänger inte riktigt med, är det ett internetragg? och har ni nå mer än en sexuell relation på gång?? :P Nyfikna jag!

2008-11-22 @ 00:29:09
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

McGills träffade jag genom vänner, vi har träffats nu i nån vecka. En sjukt underbar kille men desvärre så flyttar jag till italien efter nyår så jag försöker hålla förhållandet enbart sexuellt. Måste säga att det är svårt när han är så himla omtänksam och snäll...

2008-11-22 @ 02:29:31
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Go for him!!!

inte ett helt enkelt val, ikväll.

Guldsex eller toppenparty med polarna.

Fast - åa andra sidan - hur du än väljer så blir det ju en toppenkväll!!!

2008-11-22 @ 09:01:42
Postat av: olga

ja, vafan är det för idioti. göra upp planer enbart i sitt egna huvud. jag pysslar med det ganska så mycket... hela tiden. haha

2008-11-23 @ 16:10:53
URL: http://agentolga.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahaha visst är det underbart?!

2008-11-23 @ 18:06:47
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0