Prutt, prutt, prutt!

Pruttar ni? Jag pruttar...massor hahaha! Ni vet när man var liten så var man i kiss och bajs åldern. Då tyckte man att allt som hade med kiss eller bajs att göra var så himla roligt. Jag är i prutt åldern hahaha. Jag kan inte ens skriva ordet prutt utan att fnissa en stund. Som rökare så får man in en massa luft ner när man suger på ciggen. Så man blir lätt gasig hehe. Det är inga pruttar som luktar men nog faaan hörs de. Låter som ett jävla krig i trosan hahahaha! Det är inte så charmigt med pruttar och absolut inget jag skyltar med men eftersom ni inte har någon aning om vem jag är så kan jag skrika ut JAG PRUTTAR!!!

När jag inte är ensam så brukar jag förstås hålla in pruttarna, man vill juh inte att folk ska tycka att man är äcklig. Då brukar min mage bli arg på mig och trycka på som faaaan. Men det blir värst när jag är med någon kille, då blir jag prutt nödig som fasiken!!! Jag kan då inte heller springa in på toaletten och släppa på trycket. Tänk om det hörs ut då?? Fan va pinsamt att kuta in på toan och sen så hör man PPPPRRRRRTTTTTTTsssss hahahahhahaha!!! Så jävla sexigt!! Så jag brukar låtsas att jag måste till grannen en snabbis och göra något. Jag springer då ut och trycker allt jag har och får ut alla härliga pruttar. Sen går jag in igen så där lite sexigt och låtsas självklart om ingenting :) !!

Jag är väl inte ensam om att prutta???!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Personligen gillar jag lila på kläder, men tycker att lila hår är riktigt fult :P

2008-11-17 @ 21:01:36
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: tallica

tror jag håller med dig där

2008-11-17 @ 21:06:21
Postat av: Kim

Okej, det är väl så att man vänjer sig vid smärtan. Men ändå, aj aj aj! Så vad ska du plugga för något då? Hur länge blir du där?

2008-11-18 @ 11:34:55
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

Jag ska plugga lite italienska, marknadsföring och management. Än så länge så är det bestämt att jag ska vara där i ett halvår sen så får vi se när jag är där :)

2008-11-18 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0