Sexleksaker??

Använder ni sexleksaker?? Jag har en vibrator men jag törs inte riktigt använda den själv. Jag har använt den ett par gånger med pojkar och det var juh hur underbart som helst....as skönt!! Jag rekommenderar det verkligen!!! Men jag vet inte riktigt varför jag inte kan använda den på mig själv när jag är ensam och lite pilsk. Jag har försökt  men det slutar bara med att jag känner mig löjlig och börjar skratta åt mig själv. Någon som har en teori om varför??

Jag tror att om jag kunde släppa på spänningarna med hjälp av vibratorn då och då så skulle det underlätta...som faaan, speciellt för min omgivning. Det vill säga mina tjej kompisar som slipper lyssna på mitt eviga tjat om att jag vill ha en hård pulserande kuk. Då kan jag juh bara ta fram herr vibrator och bespara alla mitt jävla gnäll.

Aja nu har ni iallafall fått julklapps tips av mig...EN VIBRATOR!!!


Deep Blue Dolphin





Jag har en som är liknande den här. Jag kan säga så här...denna i samband med sex är HEAVEN! Vill ni kika lite närmare så har jag lagt in länk till Amors Pilar  ;)


Kommentarer
Postat av: thomas

Tack för tipset, men jag tror att jag hoppar över det den här gången.... ;-)

2008-12-01 @ 08:59:13
Postat av: tallica

Vadåda???

2008-12-01 @ 13:10:17
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

haha - kanske att jag är lite... fyrkantig.

Men jag blir inte så sugen på att testa just "Deep Blue Dolphin"

Men det är ju helt personligt....

2008-12-01 @ 14:44:51
Postat av: tallica

hahahah visst är namnet roligt DEEEEEP BLUE DOLPHIN!!

2008-12-01 @ 18:27:09
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

haha - med ett sånt namn kanske man skulle testa.... ;-)

2008-12-02 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0