Skulle ni ligga med en kändis??

Ja skulle ni det? Det spelar ingen roll om han/hon är snygg eller om ni finner denne attraktiv. Skulle ni kunna ligga med någon bara för att denne e en kändis?? Jag tror inte att jag skulle kunna göra det. Ikväll träffade jag på en kändis från USA, någon jag brukade typ lyssna på när jag var liten. Det var absolut inte så att han erbjöd mig ett ligg men jag satt och pratade med honom i ungefär en timme. Han var bland det tråkigaste jag någonsin har stött på och han ville ha min facebook??

Hur som helst så tänkte jag då på om jag skulle kunna ligga med honom...jag skulle inte kunna det nej! Vet absolut inte varför jag måste associera allt till sex men skitsamma! Jag är visst kräsen när det gäller vem jag vill släppa in i min kärleksgrotta :) !!

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha- spännande fråga! Men är han så trist som du beskriver är han säkert ett trist ligg också!

Som trista tjejer, de är sällan roliga att ha sex med... även om de skulle vara kända eller snygga.

Såklart att du ska var kräsen!

Du är ju en juvel ;-)

2008-11-13 @ 16:50:02
Postat av: tallica

TACK!!

2008-11-14 @ 01:42:24
Postat av: sarah

Jag blev uppraggad av en av de hetaste männen på jorden i veckan...

Just love him...

Känd... förlovad..

Men jag vill inte ligga med honom för att han är känd utanför att han är rolig och så sexig så jag döööör när jag ser honom..

Men nånting slog slint i skallen på mig och jag bestämde mig för att vara en good girl och ingen homewrecker..

Men jag suger på karamellen av att den sexigaste killen på jorden, faktiskt ville ha mig för en natt...

2008-11-17 @ 01:33:56
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

Ok jag anser mig som en ganska god människa, har väl några goda sidor men du! Hade mannen jag ansåg vara den sexigaste på jorden raggat på mig hade jag särat på benen och skrikit TA MIG NU!!! Framför hans fästmö hahaha!!

2008-11-17 @ 01:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0