Stackars blogg

Jag har visst glömt bort min lilla blogg här :( Det är sjukt hur mycket jag har att göra! Idag har jag varit i skolan sen kl 10 och kom hem runt halv åtta! Det är så mycket jag måste hinna med, studiemässigt, och så mycket annat inför min flytt. Jag vet inte hur jag ska hinna! Det känns verkligen som att jag kommer att gå rakt in i en gigantisk vägg snart. Men men jag har visst inget annat val. Jag har lyckats klämma in allt som ska göras i min stackars fulla kalender så vi får se hur det blir. Bli inte arga på mig om jag inte tittar in här lika ofta som innan...som om det sitter tusen pers och bara väntar på att jag ska skriva ett inlägg hahahha!

Helgen, by the way, var alldeles magisk!! Jag hade såååå roligt! Jag måste säga att jag älskar alla mina vänner, de är så underbara! Alla gjorde verkligen min kväll men jag tror att jag fick lite för mycket luft, liiite för mycket uppmärksamhet hahaha...så allt blev jag jag jag jag! Men man får vara ego på sin födelsedag :) så det så!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Såklart man får vara ego på sin födelsedag! Man ska vara ego då ;-)



När åker du till Italien? Vart i Italien och vad ska du plugga?



2008-11-05 @ 21:12:02
Postat av: tallica

Jag åker i januari till Torino, ska nog plugga italienska, lite marknadsföring och sen kanske lite organisation och ledarskap :)

2008-11-06 @ 18:43:45
Postat av: Thomas

Coolt!!!

Hoppas du får det kul, spännande och bra =)

2008-11-08 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0