Dags att vaxa sig!

Jag har fått in en rutin som är ganska bra tycker jag. Jag vaxar nämligen min nedre del som just nu är rätt så lurvig hehe! Många tycker att det kan göra skit ont att vaxa punanin men jag tror att jag har blivit van vid smärtan. Sen när man är färdig vaxad så är man alldeles len och fräsch. Ja jag vet att ingen får se min lena fina ändå men jag tror att om jag slutar med det för att ingen tar på mig ändå så blir jag nog knäpp. För jag känner mig redan könlös och om jag låtter det växa fritt så kommer jag att vara könlös och hårig. Jag skulle sut som figuren Cousin Itt i Adams Family...och det kan vi väl alla hålla med om inte är så trevligt!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Vill man vara fin får man lida pin =) Ett gammalt ordspråk... Såklart du aks göra dig fin, så att du känner dig snygg och fräsch. Sånt är viktigt, för självkänslan. Och visst är det sexigt med en välfriserad punani ;-)

Men - gör det inte ont som sjutton med vaxning?

Jag har funderat på att göra det själv... men vet inte om jag pallar....

2008-10-14 @ 06:41:08
Postat av: tallica

Jo i början gjorde det skit ont men smärtan har blivit mindre och mindre för varje gång. Antar att man vänjer sig efter ett tag. Som kille behöver man, tur nog för er inte vara kal, men man kanske kan ansa lite...

2008-10-15 @ 11:34:24
Postat av: Thomas

Måste man vara helt kal som tjej? jag gillar bättre när det är välfristerat snarare än helt kalt...

2008-10-16 @ 12:16:44
Postat av: tallica

Det är väl olika det där, vissa tycker att det är jätte äckligt med hår och vissa klarar inte av att det inmte finns nåt alls :) men men det finns punanisar för alla smaker där ute hehe!

2008-10-16 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0