Im Back!!

Det har varit lite blogg paus i ett par dagar men jag har inte haft något val. Jag har nämligen varit en duktig student och pluggat från morgon till kväll hela jävla veckan!! Jag menar på riktigt från morgon till kväll!! Idag hade jag min tenta och självklart så gick det åt helvete. Jag orkar inte bry mig om det just nu för jag vill bara vara just nu. Men nu till helgen gott folk så ska fröken tallica få klä upp sig och få supa ner sig rejält haha!!

Som vanligt så lär jag hitta på en massa knäppa aktiviteter som normalt folk inte gör men jag lovar att berätta allt för er sen =)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Shit happens!!

du gör rätt - glöm och gå vidare :-)

Och - hoppas du får en kul kväll!!

2008-10-31 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0