Jag har haft sex!!!

Vill gärna börja med att inlägget nedan skrevs när jag hade kommit hem igår efter en fest...väldigt full. Ignorera tack!

Ja jag är väl ganska glad just nu. Jag har haft en enorm torka men nu sörru så har jag fått ligga. Det kanske inte är några plus poäng att det var mitt ex men det gör inget. Han vet nämligen exakt hur jag vill ha det  =) !!

Tänk vad mycket sex kan göra med en människa. Man kan bli så mycket lättare i kropp och själ. Det är inte bara sexet och orgasmen som är skönt utan det är även att man, jag åtminstone, får ut allt. Ni vet allt som frustrerar och trycker på en innifrån. Det kanske känns så himla bra just nu mycket också för att jag älskar mitt ex och jag känner verkligen hur mycket han älskar mig också. Så jävla skönt att bli omfamnad av ett par armar som innehåller så mycket kärlek...har saknat det jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - visst ser livet alltid lite ljusare ut efter schysst sex :-)

2008-10-17 @ 19:03:02
Postat av: tallica

Aldrig fel med sex...speciellt om det är stjysst!

2008-10-17 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0