Så kan det gå!

Jag sitter just nu i skolan och pluggar. Jag förstår visserligen ingenting av det jag pluggar. Jag tror på riktigt att jag har supit bort mina hjärn celler! Inte konstigt med tanke på hur mycket jag dricker och hur ofta!!

Just nu är jag jätte trött och sliten, då skulle en normal människa valt att stanna hemma och ta det lugnt men inte jag! Jag ska visst iväg någonstans ikväll också! Oj oj oj va duktig och ansvarsfull jag är! Men men...

Inatt var jag tvungen att bidra med sovplats då vi hade kompisar från en annan stad som var här och hälsade på. En av grabbarna hade en kompis med sig och denne skulle visst sova hos mig. Ja ja tänkte jag och vi la oss. Fast när vi skulle lägga oss fick jag en briljant idé!! Jag tyckte att eftersom jag var så himla snäll och lät honom sova hos mig så skulle han klia mig på ryggen tills jag somnade. Efter lite om och men så gick han med på det. Ha i åtanke att jag är jätte full och jätte trött. Jag hade nog nästan precis somnat när jag känner att han börjar smeka min rumpa och väldigt lätt kyssa mig i nacken. Där låg jag och tänkte...åh va skönt! Jag visste att om jag hade vänt mig om så hade jag fått mig lite ligga. Jag ville göra det också och hade planerat det! Men min kropp ville inte lyda utan jag somnade istället...

Imorse när jag fick mig en lite nyktrare syn på honom så tyckte jag att jag hade gjort ett bra val som hade somnat hahahaha!!! 

Kommentarer
Postat av: Thomas

När kroppen själv får välja.....

så blir det ofta rätt bra till slut.



Fast det kanske hade blivit bra sex.... vem vet???

2008-10-26 @ 18:22:24
Postat av: tallica

Ja vem vet...det var väldigt mysigt med kyssarna i nacken måste jag säga. Undrar när det händer igen?

2008-10-26 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0