Så många tankar...

Ja jag är fortfarande vaken, mycket på grund av att jag sovit fyra timmar efter skolan idag. Men det är såååå många olika tankar som snurrar just nu. Mycket av de tankarna har med min flytt till Italien att göra. Hur jag hittar billigast flyg dit, om jag kommer att hinna spara ihop tillräckligt med pengar tills dess. Kommer jag att trivas där? Kan jag verkligen säga hej då till alla nära och kära?? Det sist nämnda kommer att bli svårast tror jag.

Sen så är det så att jag fyller år ganska snart också. Det bestämdes visst idag att jag ska ha fest. De två senaste åren har jag haft maskeradfest men i år blir det nog en vanlig fest. Har visst redan bjudit en massa folk så frågan är hur mycket pengar jag ska lägga ner på detta projekt?? Jag tänkte bjuda på bål och chips o sånt, det kan väl inte bli så dyrt eller?

Sedan har vi alla mina tentor som ska hinnas med och klaras innan jag åker. Utöver detta så har jag lite omtentor som jag har tänkt klämma in här och där och försöka klara också. Efter det så måste lägenheten sägas upp, allt ska packas ned och flyttas hem till mina päron och städas.

Sååå mycket att göra och såååå lite tid. Hur ska jag hinna???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0