Vad har jag gjort för fel??

Jag hade en killkompis, en väldigt nära vän. Vi gjorde det mesta med varandra och vi visste allt om varandra. Han skaffade tjej, flyttade lite längre bort och vi tappade kontakten. Jag ringde honom då och då, skickade mess och sa att jag saknade honom jätte mycket och att vi skulle träffas. Till en början så svarade han och sa att han också saknade mig. Men efter ett tag så slutade han att svara alls. Jag vet än idag inte varför. Det var inte så att jag och hans flickvän inte kom överens eller så. Jag gillar henne jätte mycket och tycker att hon är hur söt som helst. Det har jag berättat för både honom och henne. Detta för att jag tycker om att se hur lycklig han är med henne. Jag älskar honom och vill bara hans bästa.

Nu i lördags natt så ringer han mig. Han låter full och väldigt ledsen. Allt han säger är att han är så ledsen för att han har varit så dum mot mig och ber om min förlåtelse om och om igen. Jag förklarar för honom att han fortfarande är min vän och att jag fortfarande saknar honom jätte mycket. Sedan säger jag att han ska ringa mig dagen efter så vi kan snacka. Han ringer inte. Jag skriver till honom på msn och han svarar inte. Jag till och med har messat honom idag men inget svar idag heller.

Jag förstår inte vad problemet är. Jag vet ärligt talat inte vad jag har gjort för fel, om jag ens har gjort något fel eftersom han konstant sa förlåt. Tycker att det är så synd eftersom jag verkligen saknar vår vänskap! Vi har haft så himla roligt tillsammans...



Kommentarer
Postat av: mats

Jag tror absolut inte att du gjort nått fel. Jag tror att en anledning kan vara att han är rädd för flickvännens svartsjuka. Om han inte är så självsäker så kan det vara en god anledning, annars vet jag inte. Hoppas allt ordnar sig bara!

2008-10-20 @ 23:17:20
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

Jo jag hoppas det också...

2008-10-20 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0