Varför är jag efterbliven??

Kommer ni ihåg smålänningen som jag raggade upp och skulle ta med mig hem?? Jo jag råkade springa på han igår. Och vet ni vad jag gör??? Jo, eftersom jag är grovt efterbliven, så får jag världens panik när jag ser honom. Han går åt mitt håll och tittar mig i ögonen. Det här var jätte tidigt på morgonen och jag hade inte ens hunnit dricka upp mitt kaffe. Så jag får någon form av spasmer och stoppar ner mitt huvud i kaffe koppen och totalt ignorerar honom! Sedan halvt springer jag därifrån till min stol och vänder bort min stol så jag sitter med ryggen mot han!

WHY WHY WHY är jag så jävla skum?? Han tänkte säkert att jag ångrat det jag sagt på fyllan och skämdes ihjäl och ville inte ens hälsa! Om jag bara kan vara normal och hälsa...

Jag vill juh jätte gärna bjuda han på min fest men jag kommer tydligen aldrig göra det eftersom jag inte ens vågar säga hej!!!

FUUUCK!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

haha. :p vad ska du göra i italien?

2008-10-23 @ 11:22:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

Jag ska plugga där :) ska bli skönt o komma ifrån lite!

2008-10-23 @ 20:41:16
Postat av: Thomas

haha - visst är det lite kul ändå?

Nu är det ju snart sista chansen, innan du åker. Såklart du ska prata med honom, bjuda honom på din fest. Det kan ju bara bli bättre.... ;-)



Lycka till!!!!

2008-10-24 @ 09:03:05
Postat av: tallica

Har jag inte gjort nåt alls och flytten närmar sig, då ska jag gå fram till han och trycka upp han mot en vägg!!

2008-10-24 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0