Allt kan tydligen förklaras...

Ja gott folk igår så ringde Mr D. Det var ganska trevligt att prata med honom och vi pratade i ung 3 timmar...sjukt det där. Hur som helst så kom vi in på lite känsliga grejer och killen, han öppnade sig för mig. Jag vet inte varför men han berättade lite som har fått det att klarna lite för mig nu. Mycket hade med varför han inte vill kyssas eller ha sex. Jag ska inte gå in på allt för mycket detaljer men han får tydligen ångest när han har haft sex. Han känner sig nästan våldtagen. Detta är juh inget onormalt, det är många som känner så men det är få killar som har erkänt det. För ni vet killar ska juh vara players, springa runt och doppa snoppen i alla hål de råkar snubbla in i.

Så det är därför vi inte har haft sex. Vi pratade ganska mycket om det och han visste inte varför han kände så. Jag sa då att jag trodde att det kanske kunde bero på att han haft sex med tjejer som han inte känt så mycket för, att han haft sex för sexets skull. Sex kan vara bara sex men det kan även vara något fint och speciellt med någon man tycker om (gay jag vet)! Jag tror att om man har sex med folk man inte tycker om tillräckligt länge så kan man förlora den här speciella känslan. Det tror jag Mr D har gjort.

Mitt förslag dåra var (jag som kan detta) att han skulle vänta med att ha sex tills han träffar någon som han tycker om och kanske har lite känslor för. Det blir så mycket mer speciellt då. Det tyckte han lät logiskt. Sen tyckte jag att det blev lite för mycket allvar och var självklart tvungen att säga:

"Jaha aa men då betyder det att jag och du aldrig kommer att ligga...hehe?"

Ja mongot har talat, men som tur var så skrattade han och tyckte visst att jag var rolig. Detta kan ses som själviskt men jag mår bättre av att han delade med sig av denna info. Jag vet att det inte är något fel på mig, inget allvarligt iallafall, men nu vet jag att han inte tycker att det är något fel på mig. Vi ska nog umgås lite som kompisar och bara ta det som det kommer...

Någon mer som vill lägga sig på soffan och lätta på hjärtat? För jag kan nämligen ett och annat ;) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0