Bra sex...

Hur många är det som har bra sex? Det känns som att bra sex är en myt för de flesta...men inte för mig. Jag vet inte varför det är så men jag tycker inte att det är svårt att ha bra sex, det vill säga de få gånger jag lyckas övertala någon stackare att ha sex med mig. Nästan alla ggr jag har sex så tycker jag att det är bra. Mina kompisar undrar hur det kan komma sig att jag tycker det...ibland undrar de säkert om jag ljuger. Men det är sant!

Jag är väldigt feg när det kommer till killar, törs knappt prata med den jag är intresserad av. Men blir det så att vi mot all förmodan hamnar i säng så blir det heeelt annorlunda. Jag blir otroligt självsäker och visar exakt vad jag vill ha. Jag tänker, av någon konstig anledning, att det inte finns någon annan han vill ha än just mig! Detta gör mig sjukt upphetsad och jag vågar ta för mig som faaaan! Jag blir nästan lite dominant!

Så tjejer mitt råd till er är att helt enkelt slappna av! Jag vet att väldigt många tjejer nästan omedvetet tänker väldigt mycket på att se bra ut eller låta bra under sex. Men jag kan garantera er att både killen och ni själva kommer tycka att sexet är bättre när ni bare ger er hän åt varandra!

Så nästa gång ni har sexuellt umgänge tänk på att det inte finns någon annan han/hon vill vara med i just denna stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0