Den konstiga mannen

Kommer ni ihåg Mr D? Den konstiga mannen som vill umgås, kramas, har stånd men inte vill göra mer? Han hörde nämligen av sig för nån dag sedan och tyckte att vi skulle träffas. Tydligen så har han glömt bort hur konstigt det är att klä av sig naken och lägga sig i min säng för att bara någon minut senare klä på sig och gå hem...han är utan tvekan det skummaste jag någonsin har stött på. Han var helt normal när han ringde och var charmig som en liten nöt.

Så frågan är om jag ska träffa honom eller inte. Jag vill träffa honom för att han får mig att skratta som faaaan och jag skulle behöva lite tanke omväxling från Mr J. Men å andra sidan så är han juh så hemskt konstig och inte konstig på ett gulligt sätt utan lite på gränsen till obehagligt konstig. Jag kan vara hur kinky som helst och totalt släppa på alla hämningar men vet inte om jag kan hantera den här karln...

Fast å andra sidan så behöver det inte bli så mycket mer än att vi träffas, skrattar lite och går åt skilda håll sen.

CRAP!!! Åh du normala karln...när ska våra vägar korsas???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0