Ett enda samtal...

Oftast när jag har en bra dag och jag känner att idag så är allt ok. Idag kan jag nog ta mig igenom dagen utan att tänka en negativ tanke. Så får man ett samtal eller meddelande som totalt fuckar upp allt. Det drar ner ens hela humör och man orkar inte längre, man vill helt enkelt inte mer. Fram tills för en liten stund sedan så var min dag ganska bra. Har ätit med kompisarna och skrattat. Men självklart så känner universum av att tallica mår bra idag...nu förstör vi det! Så då får man det där samtalet som gör att man vill släppa allt man har, gräva sig ett litet hål och bara lägga sig i den. Inte rättvist...min bubbla är på väg att sprickas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0