Film och en ny vän!

Ja ikväll har jag kollat på film med min nya vän Mr D. Det gick väldigt bra, var till och med ganska kul. Inge ångest över att han inte vill ta på mig. Vi är bara kompisar och det är ok :) ! Filmen vi såg heter Sunshine och den sög väldigt mycket! Så spar tid i era liv och se inte skitfilmen!!

En god nyhet är att jag har fått en ny granne. Denna granne är blond, blåögd och har ett riktigt fint leende!! Och det är en pojke så jag är i extas just nu!! Ska försöka haffa mig lite av hans lilla rumpa om det går :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ny kompis och en ny granne! Det är bra =)

2008-10-03 @ 11:33:14
Postat av: tallica

Ja visst är det!

2008-10-03 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0