Hex

Ok jag orkar inte dra ner mig själv...såååå jag tänker visa er det jag är bäst på...kyssas!! Jag har nämligen upprepade gånger fått höra att jag har väldigt kyssvänliga läppar...yaayyy! För inte så länge sedan så fastnade jag för en liten serie som heter HEX. Serien är brittisk och handlar lite om det ockulta...nämligen en fallen ängel som försöker förföra en ung mö för att hon ska föda hans son. Ska inte avslöja allt för mycket.

Det är nämligen väldigt mycket fram och tillbaka, någon form av katt och råtta lek emellan de. Men till sist så lyckas Azazeal (den fallna ängeln) att få en kyss av Cassie (den unga mön), deras första. Utan att överdriva så tycker jag att det är en av de sexigaste kysscenerna jag har sett. Vet inte om det är för att jag hade suttit och väntat på att de ska få till det. Men jag tycker att ni ska få se och njuta!! Klippet är ungefär 3.45 min långt men ni måste se heeela!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0