Host...host...

Jag hostar, hostar och hostar! Jag orkar inte hosta mer! Varje gång jag hostar så låter det antingen som om jag kaskadspyr eller som en gammal kärring som har kedjerökt sen hon lärde sig suga. Det är inte behagligt att hosta på detta sätt. Det är inte charmigt att hosta på detta sätt. Jag slår vad om att det sitter en liten tomte inuti min hals med en liten fjäder och kittlar mig samtidigt som fanskapet skriker:

"Hosta din satmara, hosta säger jag!!"

Inte nog med att jag hostar var och varannan sekund så har min röst ändrats också. När jag pratar så låter jag som en pervers gammal gubbe som försöker locka småpojkar in i trånga utrymmen...iou det där var ganska äckligt!

Hur som helst, jag tycker att alla ska tycka synd om det lilla äcklet, jag har ont i min hals och det är ingen som vill skeda med ett miserabelt litet äckel. Så kan alla samlas, hålla hand och tänka på mig en liten stund? Det är väl inte så mycket begärt eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0