Karlar...

Igår kväll fick vi besök av några gamla kompisar som vi inte sett på väldigt länge. Så självklart kommer spriten fram och musik i högtalarna på full volym. Det var jätte kul! Det talades, skrattades, dansades och alkohol förtärdes något enormt. Sedan inpå småtimmarna var det dags för krogen! Det var en lyckad kväll måste jag säga...finns inget bättre och mer upplyftande än goda vänner!! 

Det hände dock två saker igår kväll som jag hade kunnat gå utan. Jag träffade på en kille som visade väldigt mycket intresse. Vi kan kalla honom för Mr M. Killen var på mig mycket, ville prata hela tiden och efter ett tag så vart han väldigt jobbig. Det är alltid kul när killar visar intresse men så här mycket är bara rent av jobbigt! Han nästan små tjafsade med mig hela kvällen, bokstavligt talat drog iväg mig från mina kompisar om jag stod och pratade med de (speciellt om det var killar) vilket är sååå avtändande! Sedan ville han sova hos mig och kunde tydligen inte fatta vad nej betydde....varnings flaggorna ploppa upp i mitt huvud direkt.

Det andra som hände var att jag träffade på Mr J (killen som är förlovad). Självklart kollar han på mig med samma intesiva, djupa, underbara blick så att jag smälter på plats. Denna kille är en helt vanlig helylle kille men det är något med honom som får mig att bli svag i knäna. Under kvällen så stod jag och pratade med honom och en kill kompis till han. Mr J står då och berättar för sin kompis om hur mycket han tycker att jag är vacker, perfekt på alla möjliga vis och att jag är dröm tjejen, sedan så håller han om mig. Observera tack att hans flickvän befann sig på samma krog. Senare på kvällen när han såg att jag stod med Mr M så visade han lite tecken på att han inte gillade att jag var med en annan kille. Så han följde med oss en bit och tog mitt nr för att försäkra sig om att jag kom hem oskadd. Skitsnack...han ville veta om jag skulle ligga med han eller inte.

Jag tycker att det är orättvist av honom att prata och framförallt titta på mig på det sätt som han gör. Orättvist mot både mig och hans tjej. För när han gör det så vill jag ha honom ännu mer än vad jag redan gör. Det var allt för länge sedan någon gav mig sådana fina blickar som han ger mig. Det är inte rättvist att han står, tittar mig i ögonen och säger till sin kompis:

"Kolla på henne...visst är hon vacker? Visst är hon sjukt vacker? Den här tjejen är perfekt, hon har allt. Här har vi drömtjejen! Och har du sett hennes ögon? Kolla på hennes ögon. Hon har världens vackraste ögon..."

Jag mår dåligt för att han är förlovad med en annan tjej. Jag mår dåligt för att jag vill ha honom. Jag måste få denna karl ur mina tankar men hur fan gör jag det??! Krossa mig här och nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0