Mannen i mina drömmar...

Jag ligger just nu i sängen...ensam i min säng. Det finns någon jag hade velat ha bredvid mig just nu. Inte för att hångla eller ligga med utan enbart kramas med. Jag tror att jag har fastnat för en kille. Vet inte om det är för att det har varit så intensivt varje gång vi sett varann eller om det är för att jag tycker om honom. Jag får inte tycka om honom. Ni som läst tidigare vet att jag pratar om Mr J...som jag numera kallar för mannen i mina drömmar...

Ikväll har jag haft skit kul!! Har dansat ihjäl mig med min fin lilla D till både nya och gamla godingar. Men jag kunde inte hjälpa att min blick då och då scannade av stället i hopp om att få se en glimt av Mr J. Mannen som är förlovad och säkert i denna stund ligger med armarna om sin fästmö och sover. Jag vill vara hon...

Jag gör mig extra fin när jag ska gå ut ifall jag träffar på honom. Jag gör mig extra fin när jag ska till skolan ifall jag träffar på honom. Jag vet att jag inte borde tänka så men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag längtar tills jag får se hans söta smile gropar när han ler och få känna hans armar omfamna mig. Fan va patetiskt! Jag känner ju egentligen inte honom men det enda jag tänker på är hans läppar mot mina. Det kommer aldrig att hända.

Jag vill inte vara sån!! Kan någon snälla dra mig ur denna mardröm?? Jag hoppas att det bara är alkoholen som talar just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0