Min sexuella fantasi...

Berätta för mig nu!! Jag är en väldigt nyfiken liten tomte...ok en lång tomte. Men jag är ändå nyfiken! Vad tänker folket på där ute? Vad skulle du göra om du fick bestämma och totalt släppa alla hämningar?? Inget är för perverst, kinky eller konstigt här inne i min lilla blogg. Jag kan till och med börja!

Jag är på krogen. Jag är otroligt snygg denna kväll och känner blickar på mig. Jag ser en karl stå i ett hörn och tittar på mig. Han har en sexuell utstrålning som får mig att bli svag i knäna, en blick som får mig vilja att gå fram till honom. Jag gör det. Detta är vad jag säger:

"Hej, följ med mig hem och gör allt som du nyss lovade mig med din blick..."

Självklart så finner han mig oemotståndlig och följer med mig. Väl hemma så har vi mitt livs bästa sex. Han vet exakt vad jag vill ha och hur jag vill ha det. Det blir ingen sömn den natten. På morgonen kysser han mig ömt farväl och jag ser honom aldrig igen...

Kommentarer
Postat av: mats

haha, det är väll inte direkt nån fantasi men jag och mina kompisar brukar skojja om att de vore häftigt med att haft sex med en milf och en lärare. Så ja, det är väll min fantasi så jag kan vara en matcho kille och skryta för kompisarna!

2008-09-24 @ 23:50:41
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: Lady

Arrrgghhh! Vilken bra replik! Hahaha! Den MÅSTE du köra någon gång ;)

2008-09-25 @ 00:17:18
Postat av: Thomas

Önskar att jag var på krogen. Ser på den där riktigt snygga tjejen. Kanske inte den mest vackra, men henne med mest... charm, glädje och utstrålning. Tittar lite extra, hon är så läcker,.... Då säger hon:

"Hej, följ med mig hem och gör allt som du nyss lovade med din blick..."



Hon är helt fantastisk! Det blir sån fantastisk energi, tiden står stilla. Hon ger mig allt!! Vi osver ett par timmar, så nära... och fortsätter sedan...













2008-09-25 @ 16:49:52
Postat av: Lady

Uppdatering, pls... ;)

2008-09-26 @ 00:11:25
Postat av: tallica

Hahaha ni är föööör underbara!! Om alla spelar ut sin fantasi så gör jag det med!! Rapportera in så gör jag det oxo jag lovar!!!

2008-09-26 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0