Rör på fläsket!

Fick för en stund sen ett mess från en tjej kompis:

"Jag måste röra på fläsket...kan vi ta en promenad?"

Med tanke på att jag inte tränar alls, förutom lite magdans framför spegeln när ingen tittar på, så tyckte jag att det var på sin plats! Vi fick med oss en till anhängare och tog en ganska liten promenad i mörkret. Ganska skönt med promenader om kvällarna när man är ett par stycken. Man klär sig som en eskimå för att det är så jävla kallt och börjar traska. Mycket skvaller, skratt och anekdoter blir det jämt. Jag älskar såna promenader! Men en sak är skit jobbigt. Så fort det blir lite kallt och jag är utomhus så börjar det rinna i näsan på mig som en jävla kran...det bara rinner och rinner! Spelar inge roll hur mycket jag drar in och har mig...det rinner ändå ner. Så jag måste ha med mig en hel toalettrulle för att klara av promenden!

Så nu har jag iallafall rört på mitt fläsk för dagen =)



Kommentarer
Postat av: Helena

Svar pa din kommentar: Sag The Dark Knight for ett tag sen, och den va faktiskt ingen hojdare heller :S Iaf inte handlingen, men Heath Ledgers tolkning av Jokern var val vart pengarna! Ha de :)

2008-09-15 @ 23:06:16
URL: http://misscherrybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0