Så dramatisk och patetisk...

Jag kan vara så dramatiskt och patetisk ibland. Som igår...fan va arg jag var för att Mr D bara ville vara min kompis. Men det är väl inte så illa eller? Han ringer juh mig jämt och vill hitta på saker vilket betyder att han trivs med mig. Trivs han med mig så tycker han väl att jag är skön tjej. Hade han velat ligga med mig så hade vi nog gjort det för länge sen och han hade inte fått chansen att lära känna mig. Då hade jag inte fått följa med honom på allt roligt som vi gör. Man ska se saker och ting från den ljusa sidan! Yes så ska man göra! Från och med nu så ska jag försöka att vara gladare åt min tillvaro än att vara så jävla bitter jämt. Jag vill inte vara känd som bitterfittan...nej verkligen inte!

Bara ett leende gott folk!



PS: Jag är inte ett dugg lik denna man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0