Sex på konstiga ställen...

Jag är väldigt konstig känner jag ibland. Ibland kan jag komma på mig själv vilja ha sex på ställen som man absolut inte får...det är kanske därför jag vill det. Jag älskar bibliotek...tänk om man kunde ha sex på ett bibliotek eller skola. Ingen skola där små barn går på utan en högskola eller universitet. Tänk att få gå in i garderoben på krogen och dra in den snygga bartendern bland alla jackor. Jag vill ha sex i vatten, typ sjö eller bassäng...det är nog inte så konstigt. Tänk om man behövde hjälp med att byta om i ett omklädningsrum i en affär...?

Haha nu går det nog lite för långt!! Men kom igen alla måste väl ha någon/några konstiga ställen de vill ha sex på?? Jag är väl inte den enda konstiga här...jo det är jag säkert!! Men det skiter jag i!! Innan jag slutar plugga ska jag haft sex i skolan, det har jag redan bestämt!! Hur det går får ni veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0