Shoppa!!

Idag har jag hunnit med en massa! Jag har varit i skolan mellan 8-15 och varit väldigt duktig, sedan så var det en liten tripp ner till staden för att inhandla en sladd till min dator. Jag kom hem med påsar fulla med kläder och skor, har nämligen gjort av med ca 1400kr idag...bra va??!!

Jag mår juh seriöst inte bra, jag var på stan i knappt 3 timmar men lyckades göra av med såå mycket pengar!! En klänning som jag köpte åker iallafall deffinitivt tillbaka...usch!!

Måste bli mer ansvarsfull med mina pengar för jag vet inte vart de tar vägen!!! Jag vågar inte ens tänka på hur mycket pengar jag gjort av med sen den 25:e för jag mår fan dåligt över det...

SKÄRPNING!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0