Tar ni mycket plats?

Jag är en sån person som tar ganska mycket plats tror jag. Jag hörs och syns ganska mycket. Vet inte riktigt varför, vet inte heller om jag gör det medvetet eller omedvetet. Det är ingen som har sagt det till mig men jag tror själv att det är så. Ibland kan jag vara ganska rolig har jag fått höra. Det är inget jag går omkring och tänker på utan det blir oftast bara så. Kanske för att jag vågar säga vissa saker som folk bara tänker på. Oftast har det med sex att göra...och jag kan verkligen vara frigid när det gäller sex. Men tänk om folk stör sig på att jag tar så mycket plats? Tänk om jag inte ger nån annan utrymme?

Ska kanske lugna ner mig lite och ta plats på bloggen istället...

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: åh vad du är gullig! jag fick hem den idag så då får vi se om jag passar i den eller inte=)

2008-09-18 @ 16:50:20
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0