The EX-factor

Inatt hade jag en ganska behaglig dröm...behaglig och jobbigt samtidigt. Jag drömde att jag var med mitt ex. Vi låg i sängen nakna och myste. Det var inget sex eller så utan bara mys. Så som vi brukade när vi var tillsammans. Vi kunde ligga i sängen en hel dag och inte göra något alls än att bara kramas och brottas (brottas på riktigt, inget sexuellt alls!). Haha vi hade väldigt roliga stunder faktiskt.

Men att jag drömde om honom var juh jätte konstigt. Ska jag avslöja något för er? Jag har fortfarande hans tandborste kvar bredvid min i badrummet. Vi gjorde slut för flera år sen men jag har ännu ine slängt hans tandborste. Jag har försökt göra det flera ggr men jag kan bara inte. Slänger jag hans tandborste så känns det som att jag har eliminerat honom helt och hållet från mitt liv. Jag kan inte. Vi var tillsammans i fyra år och förhållandet tog slut hösten 2006 runt vår fyra års dag.

Visst jag har en liten sko kartong med saker som han glömde hos mig  och som jag inte kan förmå mig att ge tillbaka. Jag skulle kunna lägga tandborsten i kartongen med de andra men jag kan inte röra den. Den står i badrummet bredvid min och jag kan bara inte ta bort den. Så det kan gå ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0